lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

De reisdag naar mijn gastgezin

Nou eerst brachten papa en mama me heel lief samen naar de luchthaven om daar mijn koffer in te checken. Daarna namen we afscheid en ging ik naar de douane. Het was wel redelijk druk overal op Schiphol, maar toch ging het best vlot, want ik hoefde maar 20 mins ongeveer te wachten voordat ik kon boarden bij de gate. Eenmaal in het vliegtuig was ik lekker op tijd dus kon ik mooi mijn grote handbagage rugzak nog kwijt. Ik zat in het midden van rij 23 naast mij zat Casper hij was 15, maar leek echt 18 en was best wel aardig! Hij kwam uit Haarlem en ging op Summer school op een plekje heel dichtbij Londen. Maar met hem had ik toen uiteindelijk de hele vliegreis gepraat dus dat was wel erg gezellig! Ook de vlucht ging weer goed en duurde minder lang dus toen zijn we samen de koffers op gaan halen en werd hij door een bus van de Summer school opgehaald en ik moest naar de underground dus zeiden we even doei. Daarna in de underground, ik moest 2 metro’s hebben om bij Waterloo te komen. Op Waterloo aan gekomen had in nog alle tijd want het ging zo vlot dus kon ik nog iets meer Daan een uur gewoon rustig aan doen, maar ik had lunch bij me dus dat kon ik even op eten.? Het treinstation was ook heel groot dus je had er van alles en heb ik daarom ook even een yoghurtje gekocht voor in de trein. In de metro had ik trouwens ook vrienden gemaakt: Victoria van origine uit Japan en Josiene uit Alkmaar. Dus dat was ook wel erg gezellig! Zei gingen ook een Summer school doen, maar dan wat meer studie achtig omdat ze allebei al 20 waren en met hun bachelor bezig. Nu in de trein nog iets van 1 uur en 10 min. Nog maar even boekje lezen?, maar val best in slaap doordat op tijd opstaan en heen en weer wiegen van de trein!???

Reacties

Reacties

Lisanne de Jonge

Oh emoji’s doet hij veranderen in ?, hahaha

Anjo

Wat een goed idee zo'n reisblog!! Ga ik volgen hoor!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active