lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 4

Vanochtend kon ik heerlijk uitslapen, omdat ik pas om 13:30 op school hoefde te zijn. Toen ik wakker werd om 09:00 ben ik eerst even gaan ontbijten en iets daarna gaan hardlopen. Ik zweette me helemaal kapot na het rondje hardlopen, want het was nog best warm. Daarna heb ik gedoucht en geluncht. Ik was op tijd naar de bushalte gelopen, want je weet nooit wanneer de bus komt. Op school aangekomen had ik weer eerst een leuke les van de enthousiaste lerares. Daarna ook opzich wel een leuke les uiteindelijk en als laatste een les van een leraar die ik nog niet kende, maar toen gingen we spelletjes doen dus dat was helemaal top! Na school ben ik naar huis gegaan met de bus, maar maakte ik onderweg een stop voor de supermarkt en ik wilde gaan pinnen. De supermarkt ging prima, maar het pinnen verliep anders dan gepland. Ik klikte op het bedrag dat ik wilde krijgen en opeens zei de pinautomaat doe niks meer en bel je eigen bank. Ohw! Dus de pinautomaat deed ook niks meer en gaf mijn kaart niet terug! Dus ik bellen naar het nummer van die bank, ze kon een nieuwe kaart voor me regelen, maar ja daar heb ik niks aan want het is niet mijn bank. Dus ik ING proberen te bellen, daar stond ik vet lang in de wacht en toen heb ik maar papa en mama gebeld of zij misschien konden helpen dus had mama mijn kaart geblokkeerd en heb ik nu uiteindelijk £150,- van mijn gastgezin gekregen, zodat ik het surfen en andere dingen kan betalen en wanneer de fam hier is papa en mama mijn gastgezin kunnen terugbetalen. Irritante pinautomaat! Dat ie niet gewoon zegt ik kan je kaart niet lezen dus hier heb je hem terug. Eenmaal bij mijn gastgezin dus weer had ik avond gegeten. Was prima, witte bonen in tomatensaus met een aardappelpuree met kaas en ui uit de oven. Daarna ben ik met de bus naar het strand gegaan, want daar had ik afgesproken met Marieke dus toen zijn we op het strand gaan zitten en kletsen. Eerst wilde we miss gaan volleyballen maar dat was er niet op het strand. Toen ik de bus terug nam stopte de bus opeens erg lang bij de 2e halte. Iedereen ging uitstappen en ook het licht viel opeeens uit. De bus was kapot, top! Not! Maar ja dus moest ik even een paar mins wachten en toen kwam gelukkig de volgende bus alweer. Nu eindelijk lekker relaxen op mijn kamer!

Reacties

Reacties

Leo

Nou, hoe kan het zo tegen zitten.

Leo

Ik heb hetzelfde gehad bij AH in IJmuiden. Blokkeren, nieuwe
pas na 3 dagen.

jan van dijk

mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active