lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 6

Vandaag kon ik lekker uitslapen tot 09:00, heerlijk! Toen bed ik mijn bed gaan verschonen, want de oude lakens zou Doris wassen dus heb nu een lekker schoon bedje! Daarna even rustig ontbijten en toen met de bus naar de Primark, omdat we voor de Primark hadden afgesproken. Uiteindelijk was ik er 15 min te vroeg dus toen ben ik nog even naar binnen gelopen. We hadden om 10:45 afgesproken, omdat de gay parade om 11:00 zou beginnen. Dit weekend is er namelijk het festival Bourne Free. Noelia kwam uiteindelijk een uur later dus Marieke en ik waren al aan de weg gaan staan, maar de parade was nog steeds niet begonnen. Toen zijn we naar de Triangle gelopen, een ander pleintje in het centrum waar je wat kon zien, maar dat was in een afgesloten terrein waar je voor moest betalen dus dat hadden we uiteindelijk niet gedaan, maar daar kwam uiteindelijk ook de parade langs dus zijn we daar blijven staan, kijkend naar alle verklede mensen wandelend of in een vrachtwagen met muziek op. Was wel leuk om te zien, erg vrolijk! Daarna zijn we naar het park gelopen, dichtbij het strand, want daar waren kraampjes dus kregen we een regenboog vlag op onze wangen bij 1 van de kraampjes en een armband en pen. Daarna zijn we naar de winkel Fire it up gelopen waar ik ook maandags had geluncht. Hier hebben we een sandwich bestelt en hebben Marieke en ik wat geschildert. Ik een mok en Marieke een klein melkkannetje voor haar moeders verjaardag. Dat was wel erg leuk om te doen en vooral, omdat het geen super warm weer was en mijn surflesson niet door ging door het tekort aan golven. Echt balen! Ik had me er nu zo op verheugd, ik mag mijn les wel verplaatsen naar een andere dag deze week. Het gekke tijdens het verven was alleen dat Noelia bij ons zat, maar ze wilde niet schilderen en toen ze op een gegeven moment haar sigaret pakte om buiten te gaan roken zei ik daarom ‘je hoeft niet perse hier te blijven hoor als je het saai vind of iets anders wilt doen’. Mij leek het namelijk erg saai een beetje op je mobiel zitten kijkend hoe wij aan het schilderen zijn. Maar dat wilde ze niet. Na ik denk dat het ander half uur was waren Marieke en ik klaar. Noelia liet ook meteen een blije opluchting horen toen we klaar waren. Dat snap ik niet, maar oke. Toen zijn we naar de Tesco gelopen om wat te drinken te halen voor bij het avond eten, want Noelia had ons uitgenodigd om met haar familie op het strand te bbq’en dus dat leek ons wel gezellig. Na de Tesco ben ik even snel op en neer met de bus naar huis gegaan om even een lange broek aan te doen en te vertellen aan mijn gastgezin dat ik niet mee at. Eenmaal terug bij het strand voor het grote reuzenrad kwamen Marieke en Noelia maar niet en reageerde ze ook niet op mijn berichtjes terwijl we 17:30 hadden afgesproken en dat het echt al lang was geweest. Dus belde ik op een gegeven moment Marieke die nam gelukkig. Die kwam uiteindelijk naar mij toe, want die was bij Noelia thuis geweest, omdat Noelia haar telefoon leeg was dus waren ze daar. Marieke vertelde alleen dat zij niet meer mee ging bbq’en, omdat Noelia haar familie net thuis was dus het nog wel even ging duren voordat de bbq op het strand klaar stond terwijl het nu al 18:00 was, maar mijn wekker morgen al om 06:45 staat dus had Marieke zoiets van ik ga toch maar thuis eten dus toen ben ik ook maar naar huis gegaan, want anders werd het en wel erg laat en om nou in mijn up bij de Spaanse fam te zitten, mwha. Dus thuis aangekomen kon ik nog wat te eten krijgen, an emergency diner, een bij elkaar geraapt snel diner, hahaha. Prima. Daarna ben ik even naar de supermarkt gelopen om te kijken of ze een koekje hadden voor tussendoor en ben toen weer naar huis gegaan. Heb toen lekker mijn haar gewassen en ben nu lekker aan het relaxen met mijn film aan. Maar ga zo ook lekker op tijd naar bed, want ben ook wel moe!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active