lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 10

Vanochtend wanneer ik het eerste uur school had was ik mooi op tijd, want de bus stond nog precies bij de bushalte toen ik aan kwam lopen, zodat ik kon instappen. Toen het eerste uur van William was gewoon weer grammatica opdrachtjes maken, maar gelukkig zat ik naast Samira(van Italië) en dat maakte het een stuk gezelliger dus ook in de les daarna van Lucy was erg gezellig kletsen, maar ook weer grammatica opdrachten maken. In de lunch pauze ben ik met Johanna, de Slowaakse man en Marieke in hey park gaan zitten. Dat was wel gezellig totdat op het einde Johanna hele verhalen ging vertellen over wat zij vond van de immigranten enz. Gelukkig was het toen tijd om weer terug te gaan, want dat was me echt iets te saai en daar had ik geen zin in. Daarna de les van Raveen was echt super leuk! We gingen eerst allemaal vertellen in wat voor huis we wonen. De 2 uit Saudi-Arbië echt in een vet groot huis, maar ook de jongen uit Italië, omdat zijn hele familie daarin woont dus dat was wel leuk om te horen. Daarna keken we een filmpje over een familie die een Tiny huis hadden gebouwd. Hierna kregen we plaatjes te zien van een super lelijk oud te koop huis in Engeland. Dus toen gingen we praten over hoe we dat huis zouden renoveren enzo. Dat was wel erg leuk! Na de les van Raveen had ik nog 1 les van Olga. Dat was ook weer een soort grammatica opdracht, maar ik moest samenwerken met Monica en dat was wel erg gezellig, waardoor deze les ook zo voorbij ging! Toen ben ik met de bus naar het zwembad gereden. Ik was alleen een uur te vroeg, want het zwembad ging pas vanaf 18:00 voor het publiek open dus was ik maar even naar de grote straat gelopen waar je restaurantjes enzo hebt om even de supermarkt in te lopen, want ik kon niet nog heen en weer naar huis, want daar was de tijd dan weer net te krap voor. Ik kreeg een studenten laartje dus hoefde ik een minder dure kaart te betalen voor het zwemmen dus dat was wel heel aardig van de balie jongen! Het zwemmen was wel even lekker, even een beetje doelloos baantjes zwemmen en ondertussen kijken wat iedereen om je heen aan het doen is. Op een gegeven moment kwam er ook een hele groep buitenlandse jongens, maar die waren alle regels aan het verbreken dus die werden ook een paar keer streng aangesproken door de badjuffrouw. Het zwembad was wel minder mooi, verzorgd en daardoor ook schoon dan ons zwembad in Zeist. Die is ook niet super mooi ofzo, maar toch wel echt beter! Hierna weer met de bus teruggereden en heb even lekker gegeten. Het was opzich wel lekker, een schotel met soort aardappel/kaas pretje erin en lekker veel groente(eindelijk!). Groente zoals wortel, broccoli, sperziebonen en spruitjes. Daarna ben ik weer even fb gaan checken voor kamers in Eindhoven en heb alvast mijn route voor morgen bekeken om bij de surfschool te komen, want hopelijk gaat de les door om 09:30, maar ik belde vandaag om alvast te vragen, zodat ik niet voor niks in de bus straks zit, maar toen zei die jongen dat er kleine golven zouden zijn dus dat wordt nog spannend! Hopelijk ga ik eindelijk mijn eerste surfles hebben! En anders gaan we iets anders doen, alleen is het dan een beetje jammer dat ik zo vroeg ben op gestaan. Maar ja. Morgen zou ik ook met Marieke gaan shoppen, maar dat wordt waarschijnlijk alleen, want ze gaat even naar de dokter na school omdat de misschien iets van een infectie heeft. Dus dat is wel sneu en jammer. We gaan het zien hoe de dag morgen zal verlopen, het programma veranderd elke keer weer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active