lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 11

Vanochtend eerder opgestaan dan gister, omdat ik om 09:30 mijn surfles had gepland. Helaas kon ik dit keer niet bellen om te vragen of de golven goed genoeg waren, omdat ze pas om 09:00 open gaan en ik dan er al bijna was. Ik had wel even om 09:00 geprobeerd te bellen, zodat ik anders meteen weer terug kon, maar ze namen niet op. Aangekomen bij de surfschool zei de jongen van de surfschool dat het wel kon, maar je eigenlijk alleen maar een beetje techniek kon gaan oefenen en niet echt surfen. En dat voor 1,5 uur lang. Toen zei hij ‘maar het is helemaal aan jou wat je beslist’ dus ik was zo ‘ja geen idee’. Dus toen zei hij dat het weer morgen en zaterdag beter zou zijn en daar bleef hij zo op doorgaan en dus benadrukken dat dat leuker was dat ik dacht oke dan gaan we nu wat anders doen en komen we zaterdag terug. Dus nu als het hoed is heb ik hopelijk mijn eerste les zaterdag om 09:30. Daarna ben ik over het strand(althans de weg aan het strand) terug gelopen naar de pier. Ik heb even een uurtje in de Primark gewinkeld en ben toen weer terug gegaan naar huis met de bus. Om 13:30 begon vandaag namelijk pas mijn eerste les. Thuis heb ik even gerelaxed, even een momentje voor mezelf, toen geluncht en weer naar school vertrokken. Mijn eerste les was van Raveen over droom baan. Dat was wel leuk we moesten naar een Australische man luisteren die vertelde over een aantal banen, daar ondertussen wat opdrachten bij maken en daarna hebben we een beetje over onze droombanen gesproken. In de pauze had Monica chocolade taart, soort donuts met aardbeien jam en soort donuts met custard erin. Ik had een stukje chocolade taart op, jammie! Monica was namelijk vandaag 22 geworden en had dat lekkers gekregen als verjaardags cadeautje om met iedereen op te kunnen eten. Mijn 2e les was van Olga dat was wel heel grappig samen met Monica, we moesten samenwerken maar hadden de opdracht niet helemaal begrepen dus we gingen helemaal de mist in, maar lagen daardoor wel in een deuk. Verder was de oefening die we moesten doen niet zo leuk. De laatste les was van Alie, dat was wel lollig. Een moesten eerst in groepjes de titel in eigen woorden opschrijven die we hadden gekregen. Daarna moesten we van een ander groepje hun titel in onze woorden schrijven. Toen een titel van een groepje tekenen en daarna gingen we de getekende dingen proberen te tekenen op het bord doordat de ander uit je groepje het plaatje zag en dus aanwijzingen gaf over hoe je het moest tekenen. Degene die het het beste had getekend kreeg een punt. Dat was wel grappig, ik zat alleen met een Italiaan in het groepje die echt een beetje suf was. Dat was minder. Na school zijn we met een groepje naar het park gegaan om nog een beetje te kletsen. Dat was echt super gezellig! Ik had weer nieuwe mensen ontmoet. Eyda, Missh, Mohammed, Jess en dan die ik al kende Monica, Marieke en Olivier. Toen ben ik naar huis gereden, alleen nog even yoghurt gehaald bij de Lidl. Vandaag hadden we een salade dat was wel lekker, gewoon prima. Gekookte aardappels met Snoeptomaatjes, sla, komkommer, ham, kaas en een gekookt ei. Daarna even lekker mijn haar gewassen,nu weer even relaxen, huisjes kijken op fb en mijn film verder kijken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active