lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 12

Vanochtend was een normaal ochtendje. Opstaan, omkleden, ontbijten en weer met de bus naar school. Ik zat wel in de bus weer naast Pillar(het Spaanse meisje) dus dat was wel gezellig! Even kletsen! Daarna les van William daarna Lucy en toen lunch pauze. We bleven binnen, want het was buiten vies weer! Regen, jak! Ik had even met Monica en Marieke gekletst. We kregen ook cupcakes omdat het Raveen haar laatste les dag op deze school was. Daarna had ik les van Raveen. Was weer erg leuk! We keken een filmpje van TED-talk over wat nou weird was en wat different. Daarna had ik even een tussenuur en ben ik naar het strand gegaan, maar begon het weer te degene dus ben ik nog even de boekwinkel en de Superdry ingeweest. Mijn laatste les was van Ali, dat was erg leuk! We deden weer games en ik zat met Filippo en Monica in een team, maar dat was echt gezellig en leuk! Toen zaten mijn schooldagen hier er al weer op, echt jammer! Nu begon ik de mensen echt te leren kennen en had ik goede vrienden gemaakt, maarrr het is ook wel weer lekker op paps, mams, Carsten en straks iedereen thuis weer te zien! Na afscheid van iedereen genomen te hebben ben ik met Marieke nog even kort wezen shoppen. Of eigenlijk was het meer de Superdry in en toen was het alweer sluitingstijd, helaas! Maar morgen misschien ook nog even de winkels in anders. Toen even de Tesco ingelopen, want Marieke wilde haar favoriete scones voor ontbijt, tussendoortje en lunch nog even kopen. Hahaha dat is echt haar favoriete eten hier geworden! Daarna zijn we weer met de bus naar huis gegaan, want het strand was niet echt lekker weer om nog naar toe te gaan, evenals het park en de winkels waren gesloten dus hadden we maar afgesproken om morgen weer even gezellig te doen tijdens lunchtime. Vandaag hadden we als avondeten de worstjes weer, doperwtjes en Aardappelpuree met jus. Prima! En dit keer had ik een speciaal toetje gekregen, want normaal had ik altijd de keus uit niet zo’n lekker fruit yoghurtje met stukjes of chocolade mousse en nu was het een soort verschillende lagen toetje. De onderste laag was rode saus met stukjes fruit, daarbovenop een dun laagje cake, daarop vanille vla en als laatste een slagroom achtig laagje, was prima, maar ik weet wel betere laatste avond toetjes . Net heb ik even mijn koffer weer ingepakt en alles alvast klaar gelegd voor morgenochtend, omdat ik morgen weer op tijd ga opstaan om te surfen en omdat ik natuurlijk hier weg ga. Dus nu nog even relaxen en dan zo lekker naar bedje.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active