lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 13

Vanochtend ook al was het zaterdag stond ik weer op tijd op. 09:30 had ik afgesproken bij de surfschool om mijn eerste surfles te hebben. Toen ik ‘s ochtends weg ging heb ik eerst even dag gezegd tegen Doris, omdat zij wanneer ik weer van het surfen terug zou komen weg zou zijn naar een verjaardag. Het was een erg leuk en aardig gastgezin en ze vonden het ook erg leuk om mij voor deze 2 weken te logeren te hebben. Aangekomen bij de surfschool waren de golven eindelijk goed genoeg, Yes! Mijn eerste surfles kon beginnen! Ik had uiteindelijk een privéles, want niemand anders had zich aangemeld voor de les om 09:30. Dat was wel erg fijn, want daardoor kon die surf leraar alles precies aan mij uitleggen en hoefde hij niet zijn aandacht te verspreiden. Hij was wel heel erg aardig en gaf goed les! Het was me uiteindelijk gelukt om ongeveer 4 seconden op het bord te staan, maar het is wel echt moeilijk! Maar wel super leuk! Hij zei ook dat de golven en weersomstandigheden niet optimaal waren dus stel ik ga een volgende keer op een betere plek surfen dan moet het surfen me veel beter afgaan, dan kan ik waarschijnlijk langer op mijn bord blijven staan. Het was wel echt leuk! Daarna ben ik met de bus terug naar mijn gastgezin gegaan en heb ik even gedoucht. Na het douchen kwamen papa, mama en Carsten dan eindelijk aan! Gezellig! We waren weer bij elkaar. Ik had even het huis laten zien en de hond die wel nog thuis was. Daarna zijn we naar het hotel gegaan en zijn we naar de pier en het strand gelopen. Daar hebben we even lekker geluncht en heb ik al mijn verhalen vertelt. Na de lunch zijn we de pier opgelopen en hebben we daar nog even genoten van het mooie uitzicht met een drankje. Daarna zijn we naar het winkeltje gelopen waar ik mijn mok had geverfd, want die zou vandaag klaar zijn, omdat die in de oven was geweest. Dit was al onderweg naar de school dus die heb ik toen ook even laten zien, alleen de buitenkant want ja die was vandaag gesloten. Toen weer terug naar het hotel, zodat iedereen even een siësta kon houden, omdat papa, mama en Carsten vrijwel niet hadden geslapen. We hadden met Marieke om 19:00 afgesproken bij El Murrino. Het bekende Italiaanse restaurant hier in Bournemouth. Dat was wel gezellig en lekker, doordat ze mijn bestelling aan iemand anders hadden gegeven en ik daardoor later pas mijn eten kreeg hadden we olijven, pizza met Nutella en aardbeien als toetje en amaretto van het huis gekregen. dat was dan wel weer heel aardig! Met Marieke was het ook wel even gezellig! Die had ik nu dan ook echt gedag gezegd, wie weet zien we elkaar nog een keer, maar we zullen vooral app contact houden denk ik. Na het avondeten zijn we weer terug naar het hotel gelopen, onze buikjes helemaal vol! Maar het was wel lekker! Aangekomen bij het hotel hadden we nog even bij de bar een kaartspelletje gedaan. Nu ben ik lekker in bed nog even mijn verhaaltje aan het schrijven en heb ik eindelijk de foto’s toegevoegd. Nu lekker slapen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active