lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 14

Vanochtend was ik al erg vroeg wakker 06:30 ongeveer, terwijl we gewoon tot 09:00 konden uitslapen. Toen na even tandenpoetsen en omkleden zijn we naar de ontbijtzaal gelopen. Het ontbijt viel helaas tegen. De scrambler eggs was echt een soort prutje wat je op je bord gekwakt kreeg en verder kon je toast met jam maken en waren er alleen yoghurtje met fruit smaak en geen cruesli, alleen cerials. De yoghurtje waren wel heel lekker! Maar dat kwam doordat ze gewoon vol met suiker zitten. Daarna zijn we onze wandelschoenen aangaan doen en zijn we naar Hengistbury Head gereden. Daar hebben we gewandeld naar de strand huisjes, zijn we met de ferry naar de overkant gevaren en zijn daarna om het water weer terug naar de auto gelopen. Dat was een grote wandeling, waarbij we wel veel hebben gezien, want we waren ook door het natuurpark gelopen, maar de mannen waren iets minder blij aan het eind van de wandeling door hun zere voeten. Toen zijn we weer terug naar het hotel gereden om even uit te rusten. Voor het avondeten hadden we nog even samen een spelletje gedaan en zijn we daarna aan het strand gaan eten. Was een prima restaurant waar Carsten en ik allebei een sport tortilla’s hadden bestelt, dat was wel lekker! Daarna zijn we naar een ijs salon gelopen voor nog een bolletje ijs. Cookie dough had ik bestelt, maar dat was meer een soort stratciatella dus dat viel een klein beetje tegen, maar verder was het wel lekker. Thuis aangekomen zijn we nog kort een kaartspelletje gaan doen en toen lekker slapen, iedereen was aardig moe van de drukke dag!