lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 15

Vanochtend hadden we weer hetzelfde ontbijtje in de ontbijtzaal als gister dus was weer mwha. Ik was ook weer op tijd wakker door het licht , 06:50. Na het ontbijt zijn we de koffers in de auto gaan zetten en toen was het gaan met die banaan naar de volgende plek. Eerst hadden we een stop bij een werelderfgoed plekje, Stonehenge. Grote stenen in een cirkel geplaatst. We hebben het in ieder geval nu gezien, kunnen het weer van onze bucketlist afstrepen. Daarna zijn we doorgereden naar Wales waar we op de narrowboat gingen. Tijdens het rijden wilde Carsten en papa even zicht scheren, maar Carsten schoot uit met het scheerapparaat dus die heeft nu een mooie inham in zijn bakkebaard, hahaha. Voordat we op de boot gingen wilde we nog even langs de supermarkt, maar doordat het rijden toch langer was dan verwacht lukte dat niet, maar gelukkig na een uitleg filmpje over de sluizen konden papa en ik nog even naar de supermarkt gaan, de Aldi en Carsten en mama de spullen uitpakken in de boot. Daarna kregen we nog instructies van een man over de boot. Toen was het varen maar. We zijn naar het eerste dorpje gevaren, dat duurde ongeveer 2 uur daar hebben we even aangelegd om onze zelfgemaakte salade te eten, maar bij Carsten ging dat eten niet zo goed, die gooide de hele zoutpot, maar echt hele zoutpot over zijn eten. Mhh lekker, not, Haha. Jak! Dus dat was opeens een erg zoute salade. Toen zijn we even naar het dorpje gewandeld, maar dit waren eigenlijk alleen huisjes. Na de wandeling zijn we nog een uurtje door gevaren en hebben we aangelegd bij het als het goed is iets grotere plekje. Daar hebben we nog even een yoghurtje gegeten en kaartspelletje gespeeld. Toen zijn we lekker gaan slapen, maar dat was nog wel eerst de bedden klaar maken.