lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 16

Vanochtend weer op tijd wakker door het licht. Om 02:30 vannacht hadden we even file, papa, mama en ik, we moesten allemaal plassen. Toen zijn we even gaan ontbijten. We hadden al bolletjes en beleg gister gekocht. Daarna zijn we verder gaan varen. Onderweg zijn we even gestopt om een dorpje in te gaan en even een kaasplankje bij een restaurant te eten. Tijdens het eten kwam er alleen een boot langs varen die vertelde dat zij een andere boot weer goed hadden gelegd omdat die boot ervandoor aan het gaan was en ze er niet meer langs konden. Oeps onze boot bleek. Dus die had papa weer vast smaakt en hebben we onze pauze voortgezet en zijn we nog even langs de supermarkt gegaan. Na de korte pauze zijn we weer verder gevaren. Ik heb ook een tijdje gevaren. Onder de bruggetjes door. Om ongeveer 17:30 hadden we de boot weer aangelegd om een pub te zoeken voor het avond eten. Uiteindelijk een pub gevonden in het dorpje. Was prima! Ik had curry die was erg lekker! Mama had een steak, maar in een gek bakje die was ook wel lekker zei mama, maar papa en Carsten hadden iets typisch Wales bestelt wat op een soort gehaktbal leek, maar dat was uiteindelijk smerig! Gelukkig was wat eromheen zat wel lekker en de saus en hadden we een voorgerechtje bestelt. Toen hebben we nog even Rummikub gespeeld en zijn we naar de boot gelopen. Kort nadat we weer terug waren zijn we meteen gaan slapen, want iedereen was aardig moe na zo’n dagje.