lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 22

We waren weer eens op tijd wakker dus gingen we toch maar ontbijten ook al was het plan eerst buitenshuis ontbijten. Daarna hebben we de koffers in de auto gelegd en alle tassen en zijn we iets voor 10:00 vertrokken naar de receptie om de sleutel in te leveren. Toen zijn we aan de tocht naar het volgende huisje begonnen. 3 uur en 30 min. Onderweg zijn we even gaan lunchen en hebben we een klein wandelingetje gemaakt, omdat het lunch plekje aan het water was. We wilde eigenlijk voor de lunch een koffiepauze houden, maar alle pubs en restaurants waren nog gesloten. Na de lunch hebben we toen de rest van de route gereden. Aangekomen bij het park was het heel even de vraag of we nu het goede park hadden, omdat in de uitgeprinte mail de naam van het park niet stond. Daarna was het zoeken naar huisje 296, omdat je ook geen receptie had waar je eerst langs moest, maar gewoon een sleutel code had voor het kluisje voor het huis. Het huisje is uiteindelijk best groot en mooi. Je hebt zelfs in het huis een trap omhoog naar de volgende verdieping. We hebben de koffers even in het huisje gezet en papa en ik zijn toen nog even naar de supermarkt gereden voor een kant en klaar maaltijd en de boodschappen. Na het boodschappen doen hebben we met zijn alle gegeten en daarna lekker gerelaxt.