lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 23

Heerlijk uitgeslapen vanochtend tot 09:00! Daarna hebben we gezellig rustig met elkaar ontbeten. Na het ontbijt zijn papa, Carsten en ik in het restaurant gaan poolen, want het regende en dat was lekker binnen. Daarna was het gelukkig droog en zijn we naar het strand gelopen en heb ik hardgelopen. Iets omhoog bij het strand had je echt super mooi uitzicht op de kustlijn en de kliffen. Toen heb ik even gedoucht en hebben we samen geluncht. Na de lunch hebben we allemaal voor onszelf even boekje gelezen of een spelletje gedaan. Om 16:00 zijn we naar de Escape room gereden. Dat was een heel groot park met echt van alles! Paintballen, karten, pijl en boogschieten en nog veel meer. Dus daar hadden we voor we begonnen aan de game even rondgekeken en wat gedronken. Carsten en papa hadden ook een potje racen gespeeld met race autootjes. Toen begon eindelijk de escape room. Het was erg leuk! Het Engels viel ook wel mee, we hadden op een gegeven moment 1 woord die we allemaal niet wisten, maar dat had de achter de schermen jongen door dus die gaf ons een hint dat dat de soort spiegel was. De kamer was erg cool gemaakt met allemaal geheime deurtjes die open gingen. Het was nog een best lastige kamer, maar we wisten wel net binnen het uur het te halen. Ook al doen ze hier niet aan een maximum tijd. Daarna zijn we naar Pembroke gereden voor een restaurantje om te eten. Er was een Engels, Chinees restaurant. Dat was wel erg lekker! We hadden allemaal een Chinees gerecht bestelt. Daarna zijn we nog even langs de supermarkt gegaan voor brood enzo. Nu had ik net met mama onze serie afgekeken en zijn we nog even een spelletje allemaal aan het doen. Daarna gaan we lekker slapen.