lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 24

Vanochtend weer lekker uitgeslapen en daarna lekker rustig ontbeten. Vanochtend even boekje gelezen in het zonnetje. Daarna met zijn allen lunchen. Na de lunch zijn we om 14:00 naar het kasteel in Pembroke gereden. Eerst een wandelingetje om het kasteel gemaakt en het watertje en daarna hebben we kaartjes gekocht voor het kasteel. Best wel een grote binnenplaats had het! In de hoogste toren geklommen en even over de muur gelopen naar de andere torentjes. Na het culturele rondje zijn we in een zonnetje op een terrasje gaan zitten met een drankje en een nootje. Na het uitstapje zijn we op de terug weg nog even langs de supermarkt gereden voor water en brood. Mama is daarna thuis de pasta gaan koken en papa, Carsten en ik wilde poolen, maar die was al bezet dus hadden we een spelletje in de speelhal gespeeld. Een spelletje waar Carsten en papa meteen helemaal verslaafd aan waren, Hahah. Ze haalde namelijk telkens bijna de top om dus een prijs te winnen. Daarna hebben we lekker met zijn allen pasta gegeten. Ma de pasta even serie gekeken, daarna wilde weer poolen, maar was het weer dat andere spelletje geworden. Daarna hebben we even met zijn allen zitten rummikubben met het Malteser ijsje dat we in de supermarkt hadden gekocht. Nu lekker naar bedje.