lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 25

Heerlijk weer rustig aangedaan vanochtend. Even lekker met zijn allen ontbeten en toen naar het strand gelopen. Daar hebben we lekker in het af en toe zonnetje gelegen, want soms kwam er een wolkje voor. Papa had even de wetsuit gepast van Carsten en mama. Dat ging net aan maar paste niet meer dicht. Daarna had Carsten hem aangedaan en zijn papa en Carsten gaan snorkelen. Er was helaas vrijwel niks te zien in het water. Het water was best koud. Ik had even mijn voetjes in het water tijdens het foto’s maken, maar dat was best brrr met het weer. Toen ben ik weer bij mama op de handdoek gaan liggen. De mannen kwamen daarna ook nog even opwarmen na het snorkelen. Nadat er een grote wolk voor de zon was gekomen zijn we weer terug naar het huisje gelopen om te lunchen. Tijdens de lunch zijn we op ons kleedje in het zonnetje gaan liggen en zitten, want nu opeens was de zon weer terug. Toen hebben we verder de middag op het kleedje gelegen en boekje gelezen. Daarna zijn we op het terrasje van het restaurant gaan zitten om even een drankje en een spelletje te doen. Carsten en papa hadden ook nog even hun favoriete spelletje gedaan in de speelhal. Een soort Tetris, erg verslavend, want ze hadden telkens bijna de grootste prijs, maar net niet helemaal. Daarna hebben we mee gedaan aan de curry avond. Dat was wel lekker! 4 verschillende curry’s waar je patat of rijst bij kon doen en een soort kroepoek of naanbrood. Ook kreeg je er een drankje en als toetje een ijsje bij. Daarna thuis nog even serie gekeken.