lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 28

Lekker uitgeslapen en vanochtend mochten we zelf ons ontbijt maken, omdat Mark en Zoë van het huis weg waren. Daarna zijn we naar Bourbon-on-the-water gereden. Een heel schattig plekje met een riviertje en veel leuke huisjes. Toen zijn we de wandeling uit het boekje gaan doen die vanuit dat plaatsje om het meertje in de buurt zou lopen. De route ging heel goed, maar op een gegeven moment stonden er geen pijltjes meer aangegeven en wisten we dus niet welke kant we op moesten. Dus zijn we eerst toch verkeerd gelopen, maar daarna weer terug gegaan om de andere route uit te proberen. Ook kwamen we opeens op een verharde weg waarna we weer een wandelpad in zouden moeten maar die was er helemaal niet meer. Toen bleek dat we een stukje van de route al hadden gedaan dus dat verliep niet helemaal volgens het boekje, maar uiteindelijk hadden we een leuke route langs het water door de planten weer terug naar het plekje. Daar aangekomen hadden we de race op onze telefoons aangezet om de start te kunnen kijken en daarna zijn we een pub ingegaan waar het aan stond. De pub was alleen echt slecht geregeld! Ik ging drinken halen, nou dat duurde echt een kwartier! We wilde wat te borrelen bestellen maar de keuken deed het niet. Toen ging ik afrekenen door te swipen met mijn pasje waardoor ik mijn cola flesje om stootte, maar die ober zij niks bood geen doekje aan ofzo, ging gewoon verder. Dus dat was suf! Na ons drankje zijn we daarom weer naar huis gereden en hebben daar de race afgekeken. Toen even in de tuin gezeten met ons boekje. We hadden gereserveerd bij een restaurant in een ander dorpje. De oudste pub. Was erg lekker! Ik had curry, papa en Carsten beef pie en mama een t-bone. Daarna nog een bolletje ijs als toetje, Carsten panacotta en mama chocolade brownie. Toen naar huis gereden. Lekker nog met zijn allen onze serie gekeken en toen boekje gelezen in bed.