lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 29

Vanochtend kregen we weer ontbijtje van Zoe. Eitje, yoghurtje, toast, was wel weer lekker! We hadden ook weer een beetje kunnen uitslapen, maar waren zoals gewoonlijk wel weer allemaal op tijd op. Daarna de auto weer ingepakt en naar Bar Hill gereden het plekje waar ons hotel zit, dichtbij Cambridge. Onderweg waren we even voor een koffietje gestopt bij de Costa. Op de parkeerplaats stond echt een super mooie baby blauw Range Rover met open dakkie! Bij het hotel waren we uiteindelijk een beetje vroeg, maar we konden gelukkig al op onze kamer terecht. Toen zijn we even bij de bar wat gaan eten, want we hadden nog niet geluncht en het was alweer 15:00. Daarna zijn we naar de gym in het hotel gelopen. Hebben daar met zijn 4tjes gesport en zijn toen het zwembad nog even ingedoken. Erg lekker! Daarna nog even uitrusten op onze kamer met een boekje en toen zijn we naar het restaurant gereden dat in de buurt zat. Een Chinees restaurant met allerlei gerechten, maar we hadden uiteindelijk alle 4 Chinees bestelt, omdat je sharing gerechten kon kiezen dus dat vonden we wel een gezellig idee! Was erg lekker, maar het restaurant verder zag er echt niet uit! Hahah, de serveerster was wel heel aardig! In de hotelkamer aangekomen moesten de mannen even uitbuiken. Daarna zijn we naar de bar gegaan om even een spelletje te spelen. Nu lekker boekje lezen en slapen.