lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 30

Vandaag hadden we de wekker weer eens gezet, zodat we op tijd konden gaan ontbijten, omdat de taxi om 10:00 zou voor rijden. We gingen namelijk om 11:00 meedoen met een free tour in Cambridge. We waren uiteindelijk dus iets te vroeg voor de walking tour, maar toen zijn we nog even een klein rondje gelopen en hebben even koffie gehaald. Daarna begon de tour. Een aparte vrouw, maar ze vertelde alles wel heel goed. We kregen wat geschiedenis over Cambridge en zijn colleges. Wel interessant. Toen de tour om 13:00 was afgelopen zijn we even op zoek gegaan naar een lunch plekje. Papa had zin in pizza dus zijn we een pizza restaurantje in gegaan. Prima lekkere pizza! Papa had alleen een andere pizza gekregen, want zijn eerste pizza was iets te zwart. Daarna hebben we de taxi gebeld om te vragen of hij ons om 15:00 weer kon ophalen, zodat we een beetje op tijd aan de reis naar Harwich konden beginnen. Precies toen we in de taxi zaten begon het te regenen. We waren dus precies om de goede tijd vertrokken! Daarna even snel geplast in het hotel en toen met de auto vertrokken. Toen werd het opeens weer droog, gek weer! 17:15 kwamen we toen bij het hotel in Harwich aan. Er zat ook een bar en pub in. Het was wel apart, want papa en mama moesten voor hun kamer door de toiletten deur en dan was hun kamer buiten, wel met eigen badkamer. Carsten en ik hadden boven een kamer. De badkamer was iets verderop in de gang, die we deelde met 2 andere kamers. Uiteindelijk hebben we die badkamer amper gebruikt en zijn we gewoon daarvoor naar papa en mama gegaan. We hebben even buiten de tafel schoongemaakt en zijn toen in het zonnetje gaan zitten. Er was namelijk een terrasje om de hoek buiten bij papa en mama, waar niemand zat. Daarna hebben we wat te eten bestelt en zijn we binnen gaan avondeten. Carsten en ik pasta, papa gefrituurde scampi’s en mama een hamburger. Daarna nog even gekaart en op onze kamer samen een aflevering van onze serie gekeken en toen lekker boekje lezen. Het bed sliep prima, alleen was de muziek een beetje irri die we door onze oordopjes nog hoorde van de bar. En mama die hoorde gewoon hun buurman snurken dus dat was ook niet erg relaxed. De wekker om 06:45