lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 31, de terugreis

We stonden vanochtend om 06:45 op! Erg vroeg! Maar papa en mama waren al eerder wakker, doordat ze niet meer konden slapen en Carsten en ik waren eigenlijk ook al wakker, maar lagen nog een beetje in bed. Daarna hebben we de koffers mee naar beneden genomen en in de auto gelegd. Toen hebben we in de pub ontbeten. Er was nog best wat keus, maar het was allemaal al kant en klaar dus helaas niet vers. Croissantjes gewoon en chocolade, muffin, yoghurtje met fruit smaak, oats en thee was een beetje wat je kon pakken. Dus ik had een yoghurtje en muesli gepakt. Daarna zijn we naar de boot gereden. We waren lekker op tijd. Ik moest alleen via de voetgangers ingang, omdat papa dat niet anders kon boeken. Maar dat was geen probleem en ging heel snel. Toen had ik alvast een plekje bemachtigt. Iets daarna kwamen papa, mama en Carsten. Daar hebben we de hele boot reis gereden tot we naar de film gingen. We zijn om 14:30 naar de nieuwe Spider-Man film gaan kijken. Die was erg leuk! Leuker dan ik had verwacht. Daarna was het nog maar een halfuurtje net de boot, uiteindelijk ging de tijd best snel. Toen zijn we lekker naar huis gereden, even snel langs de Jumbo voor avond eten en toen alles uitpakken en relaxen. Weer heerlijk thuis, eigen bedje, kledingkast en douche!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active