lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 19

Vanochtend zijn we weer op tijd gaan ontbijten, want iedereen was vroeg wakker, maar ook omdat we om 09:30 bij de boot verhuur terug moesten zijn. Na het ontbijten en tassen inpakken zijn we weer terug gevaren naar de verhuur. Daar aangekomen hebben we de tassen weer in de auto gelegd. Toen zijn we vertrokken naar onze volgende bestemming in Wales meer in het noorden bij de kust. Helaas toen we een paar minuten onderweg waren kwamen we erachter dat we vergeten waren de koelkast uit te halen dus dat we onze biertjes, ketchup, limo, paprika, eieren en kaas waren vergeten. Maar ja zonde, we zijn toch maar doorgereden. Onderweg kwamen we een weg restaurantje tegen met tafeltjes in het zonnetje. Daar hebben we even geluncht, ik had een panini met sweet chili chicken. Erg lekker! Na uiteindelijk 3 uur rijden en ook nog even onderweg langs de supermarkt te gaan kwamen we om 15:00 bij het park. We kregen alvast onze funpasjes om het hoofdgebouw in te kunnen, maar moesten nog even tot 16:00 wachten om ons huisje in te kunnen. Het was een heel ander park dan we hadden verwacht en heel anders dan onze rustige, een beetje eenzame boot. Nu zijn er opeens heel veel mensen, kinderen en huisjes. Het is wel een groot mooi park. Ons huisje is ook groter dan de boot dus dat is erg fijn! Carsten en ik hebben zelfs allebei een eigen kamer. Het hoofdgebouw heeft een restaurant, zwembad, speelhal, livelounge, ice kraam en supermarktje. Erg handig en leuk! Nadat we onze spullen weer in het huisje hadden gelegd zijn we even gaan relaxen en ben ik even gaan hardlopen over het strand. Het park ligt namelijk aan het strand dat is wel erg lekker! Een erg mooi uitzicht op de cliff en de zee als je op het strand staat. Toen ik weer terug was zijn we met de auto naar het dorpje ietsje terug weer gereden waar we na even zoeken een restaurantje hadden gevonden. Dat was wel lekker! Papa had een steak in zo’n bakje met frietjes en peas, mama had noodles met curry, groente en zalm, Carsten had een kipburgermet frietjes en ik had een klassieke ceaser salad met kip. Nu zijn we weer terug in het huisje en gaan nog even een kaart spelletje spelen en dan weer lekker op tijd naar bed. Hopelijk kunnen we nu wel iets beter uitslapen!