lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 27

Ik werd pas om iets voor half tien wakker vanochtend, heerlijk! Daarna om kleden en ontbijten, want we hadden afgesproken met de vrouw van de airbnb om om 09:30 te gaan ontbijten. Dus kwamen we om iets voor half tien beneden, maar ze had het nog niet klaar ofzo. We kregen toast, jam, gekookt ei, ham, kaas, Nutella, honing en wat te drinken. Was een prima ontbijtje. Het was wel grappig dat we in het ontbijt zaaltje zaten van haar winkeltje, want op een gegevens moment kwamen er nog meer klanten van haar winkeltje ook om ons heen zitten om te ontbijten. Ook had ze hele gesprekken met die mensen, die su blijkbaar vaker langs kwamen. Het was wel een beetje krapjes, want er konden net 3 tafeltjes staan. Ze had ons wat boekjes gegeven om te bekijken en haar man had op een briefje wat plekjes geschreven om vandaag te bezoeken. Dus zijn we met de auto vertrokken. Eerst naar de Broadway tower, toen de lavendel tuin, daarna naar Broadway waar we hebben geluncht. De lavendel tuin was heel gaaf met zoveel lavendel, alleen de destilleer ruimte stonk echt te veel naar lavendel! Te heftig geurtje! Broadway was echt een heel leuk plekje! Hele schattige huisjes en leuke winkeltjes! Toen zijn we door Stanton gereden en daarna naar Lower Straighton. Daar hebben we even rondgewandeld en toen zijn we even wat gaan drinken. Erg gezellig plekje! Waar je leuk zou kunnen high teaën. Toen weer naar huis gereden. Thuis aangekomen hebben Carsten en ik even hardgelopen. We kwamen net Mark tegen, van de airbnb, toen we uit het huis liepen. Hij vertelde ons een wandelroute die we zouden kunnen hardlopen. Dus dat hadden we gedaan, maar pakte niet echt super uit, want eerst moesten we de heuvel op, daarna door het weiland, maar het ergste was het graan veld, omdat je daar wel moest lopen, want met blote benen daar doorheen lopen doet echt veel pijn! Dus zijn we weer op de weg van het huisje een andere route over de stoep gaan doen. Daarna konden we wel lekker douchen na ook een regen bui over ons heen te hebben gehad. Toen zijn we met papa en mama nog even onze serie verder gaan kijken en daarna naar het restaurant van gister gelopen. Daar hadden we namelijk om 19:00 gereserveerd voor vandaag. Dit keer had ik de pie bestelt. Die was erg lekker! Carsten zijn keuze viel alleen een beetje tegen, want dat was uiteindelijk een stuk ham met kaas erover heen, dat bleek de cordon bleu te zijn. En papa had een kaas die zijn steek te erg overheerste, maar daar hadden we hem al voor gewaarschuwd, want dat stond op de menukaart al beschreven. Mama had ook een lekkere pie. Toen hebben we daar nog even een spelletje gespeeld en zijn we daarna nog even verder serie gaan kijken in het huisje.