lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 26

Een beetje uitgeslapen en toen lekker ontbeten. Daarna de koffers weer in de auto gelegd en alles uit het huisje gehaald wat van ons was. Tijdens naar Cotswald zijn we in Cardiff even gestopt om eerst koffie te drinken. Toen wandelen door het centrum en lunchen. Daarna nog even naar het park. In het park waren 3 kleine voetbalveldjes neergelegd met een tribune om te kunnen zitten, waar homeless people van over de hele wereld wedstrijdjes tegen elkaar speelde. Dus hadden we even naar een wedstrijdje Chilli tegen Wales gekeken. Het was wel grappig! Het was een best groot gebeuren. Toen weer verder rijden met de auto naar Cotswald. Daar aangekomen konden we de sleutel uit het sleutel kastje pakken en ons huisje binnen komen. Het is wel een heel leuk, schattig huisje, maar het is wel apart dat onder onze kamers de buurtwinkel zit en dat je door hun keuken naar onze kamers loopt. Hun huis is niet echt gescheiden van het airbnb en de winkel gedeelte. Daarna zijn we naar feb pub gelopen naast onze kamers. Daar hebben we even wat gedronken en wilde we eten, maar de keuken had problemen dus dat kon niet. Dus zijn we naar de andere pub aan de overkant van de straat ietsje verderop gelopen waar we hebben gegeten. Allemaal fish and chips. Dat was wel lekker, maar niet mijn favo. Morgen gaan we er weer eten, want het was allemaal wel heel goed verzorgd en het andere eten zag er ook goed uit. Zelfs de glazen hadden ze hier eindelijk is een keer goed schoongemaakt! Ze zijn namelijk overal smerig! Na het eten hadden we nog 2 toetjes bestelt om te delen, maar ze waren niet helemaal mijn favoriet door de warme kersen. Thuis nog even met zijn allen een film gekeken op Netflix op de tv en daarna lekker boekje lezen in bed.