lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Vervolg 1e dag en begin 2e dag

Nadat ik gister mijn verhaal had afgeschreven in het park ben ik even alle folders gaan door bladeren die ik had mee genomen van de school over wat er allemaal te doen is. Daarna wilde ik naar de bus lopen, gaan uitzoeken welke bus ik moest nemen en waar ik moest uitstappen, maar gelukkig kwam ik net mijn Engels leraar weer tegen dus die legde me even uit welke bus ik moest hebben en zei tegen de buschauffeurster waar ik er uit moest, zodat ze me kon attenderen als ik uit de bus moest stappen. Ze liet heel lief weten wanneer ik er uit moest door het even vaak om te roepen de naam Ensbury Park Road. Thuis aangekomen had het gastgezin al gegeten want het was iets over 18:00 dus kon ik zelf aan de eettafel nog even eten. Patatjes met 1 tomaat en 3 sausijsjes. Het was prima, niet het lekkerste wat ik ooit heb gegeten ofzo. Daarna ben ik naar boven gegaan even mijn shopping bag gepakt en ben ik dit keer naar de Lidl gelopen. Die was iets verder dan de Tesco ongeveer 15 min lopen, maar viel dus wel mee. Helaas hadden ze minder Nederlandse producten dan ik had gehoopt, Haha. Met mijn boodschappen ben ik weer naar huis gelopen, even gedoucht en toen nog een beetje Netflix gekeken voor ik naar bed ging.

Vanochtend had ik om 08:00 mijn wekker net iets te laat uiteindelijk, want ik moest nu erg snel mijn ontbijt en lunch maken, eten en weer naar de bus lopen. Voor morgen heb ik hem dus 10 mins eerder gezet. Ik had de goede bus en kwam op tijd aan op school. Ik had weer eerst van William(die ook bij mijn homestay slaapt) Engels les, hij is wel aardig maar geen super leuke docent ofzo en daarna van zo’n typisch Engelse vrouw, zei is wel erg aardig, geeft alleen saai grammatica les. Tijdens de lunch pauze kwam ik Marieke tegen, toen zijn we samen buiten op een bankje gaan lunchen en kletsen, was erg gezellig! De derde les was van een vrouw ik denk uit Saudi-Arabië, omdat daar namelijk ook veel leerlingen vandaan komen, maar die is echt super leuk en aardig! Ze is heel spontaan en je moet eigenlijk alleen maar gewoon een beetje met elkaar praten in de les over onderwerpen, maar dat is wel echt super gezellig! Mijn laatste les was van een nieuwe docent voor mij, gewoon Engels, ik weet haar naam niet en toen gingen we oefenen met woorden invullen in zinnen op de plaats van de gap. Was aan het begin best lollig, want er stond 1 zin die moest iemand herhalen dan ging er een woord weg en moest een ander weer een zin herhalen, enzo verder dus bleef er uiteindelijk nog iets van 1 woord over en moest je nog steeds de zin kunnen maken. Nu zit ik weer even op hetzelfde bankje in het park, het is helaas wel iets minder zonnig dan gister en ga ik zo even met Marieke naar de boekwinkel, want ze mocht voor haar verjaardag 3 Engels boeken kopen dus zei ik, dat ik ook wel even mee zou gaan, dacht das wel gezellig. Misschien dat we dit weekend samen op een excursie gaan en wie weet dat ze mee gaat surfen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active