lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Dag 5

Vandaag weer op tijd mijn bed uit voor school, 07:50. Even lunch maken en ontbijten en toen op naar school. Mijn eerste les was grammatica. Mijn 2e les ook, maar die was minder erg doordat de docent leuker les geeft. Toen in de lunch pauze ben ik met Noelia(het Spaanse meisje) en Marieke in het park gaan lunchen. Daarna had ik mijn laatste les voor de dag van de weer enthousiast en erg aardige docente. We moesten in groepjes een artikel uit een tijdschrift lezen en daar een beetje over praten en een samenvatting schrijven. Na school belde ik de surfschool of het mogelijk was om te surfen, maar helaas waren er geen golven, maar ik kon wel paddling gaan doen, maar omdat ik van een andere vakantie met de neefjes wist dat dat een beetje saai was op zee en ik nu ook nog eens alleen was heb ik dat niet gedaan. Toen wilde ik nog naar het strand gaan maar ben ik maar eerst langs een gebouw met de Westernunion erin geweest om het geld te halen wat papa en mama daarheen hadden gestuurd, zodat ik het kon ophalen. Eerst liep ik naar het eerste gebouw waar het zou moeten zijn, dat was een warenhuis en uiteindelijk na wat vragen wist ik dat je je geld op de 33e verdieping kon krijgen, maar die jongen snapte het programma nog niet ofzo, want hij was nieuw dus hij gaf me het adres een straat verder van een andere Westernunion. Dat was een gebouw echt alleen voor Westernunion en na het laten zien van mijn id kreeg ik toen het geld mee. Daarna ben ik met de bus naar huis gegaan, zodat ik nog langs de bank kon gaan waarvan de pinautomaat mijn pasje had opgeslokt. Daar aangekomen vroeg ik de dame achter de denk of ze de pasjes bij hun op het kantoor kregen, wanneer ze door de automaat opgegeten waren. Ik moest even mijn id geven, zodat ze achter kon kijken of ze het pasje zag liggen... en ja hoor! Mijn pasje! Normaal mag ze nooit het pasje terug geven, maar nu zei ze omdat ik anders waarschijnlijk niks kon wilde ze hem wel aan me terug geven dus dat was wel erg aardig! Toen ben ik naar huis gelopen en heb ik even de huiswerk opdracht afgemaakt. Ik moest namelijk een essay van 140-190 woorden schrijven. Dus dat heb ik in de zon in de tuin geschreven. Ook toen ik thuiskwam heb ik meteen weer het geld teruggeven aan Doris dat ik mocht lenen gister vanwege mijn pasje dus dat was wel heel aardig! Doris had vandaag ook even mijn was gedaan dus alles is weer lekker schoon. We aten vandaag pizza, maar ik had wel even mijn sla erbij gepakt en een tomaat uit de koelkast gehaald . Dus dat was wel lekker. Daarna heb ik nog even in het zonnetje gezeten en ben toen even een wandelingetje gaan maken om mijn eten te laten zakken. Na de wandeling heb ik even gedoucht en ben weer even op mijn kamer gaan relaxen. Heb mijn serie nu afgekeken en ben begonnen aan een film, maar ga nu even mijn tandenpoetsen en dan nog lekker wat lezen voor het slapen gaan. Morgen weer een druk programma, maar ik kan wel tot 09:00 uitslapen dus dat is wel lekker!

(Ik heb nu trouwens eindelijk uitgevonden hoe je wel emoji’s in je tekst kan zetten, jippie!)

Reacties

Reacties

Anjo

Leuk ja de emoji's vrolijkt de boel wat op ;-) Alhoewel je verhalen al erg gezellig zijn!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active