lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

Vervolg dag 2 en begin dag 3

Nadat ik in het parkje mijn verhaal had afgeschreven ben ik de winkelstraat ingelopen om te kijken wat ze daar allemaal hadden. Ze hebben echt veel winkels nog, ik had eigenlijk verwacht dat Bournemouth niet zo groot zou zijn, maar uiteindelijk is het qua winkels enzo nog veel groter. Om 17:00 was Marieke, het Duitse meisje klaar met school dus hadden we even afgesproken om samen naar de bookstore te gaan, want ze mocht nog voor haar verjaardag een Engels boek kopen. Uiteindelijk had ze Girl Online gekocht, een leuk boek die ik ook heb gelezen. Ik had geen boek gekocht, want ik moet eerst nog al mijn boeken uitlezen. Daarna zijn we allebei naar huis gegaan. Thuis aangekomen heb ik mijn hardloop outfit aangetrokken en ben ik even een lekker stukje gaan hardlopen. Na het lopen even gedoucht en toen moestik nog even wachten op het avondeten, want dit keer had Doris dat niet klaar gemaakt, maar Clive dus hij was nogal laat begonnen, maar ja gelukkig was mijn plan al om later te eten. Toen Doris om 20:15 thuis kwam met haar dochter kreeg Clive vgm ook een beetje op zijn kop, doordat hij nu nog met het eten bezig was, hahaha. Daarna riep hij meteen dat het klaar was. Spaghetti bolognese was het, prima, maar met geen groente dus ik had mijn sla er even bij gedaan. Toen ik had gegeten was ik weer lekker naar mijn kamer gegaan, nog even relaxen en Netflixen en toen weer op tijd naar bed.

07:50 ging vandaag mijn wekker, dat was beter had ik tenminste wat meer tijd om iets rustiger alles klaar te maken. Maar eenmaal bij de busstop duurde het dit keer veel langer voor er een bus kwam, want ze rijden gewoon dus je hebt geen idee wanneer er 1 komt. Nu dus na 10 min wachten om 08:55. Eindelijk in de bus op weg naar school.

Reacties

Reacties

Leo

Leuk om dat eens een keer mee te maken. Ik zie het helmaal voor me!

Joan

Opa heeft de link naar mij doorgestuurd.
Lauk hoor, je redt je prima!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active