lisannetaalcursusbournemouth.reismee.nl

De rest van dag 3

Vandaag had ik een redelijk korte schooldag tot 14:30, prima. De eerste les was gewoon kletsen en discussiëren. De tweede les was praten maar echt om te oefenen voor het spelling deel van het FCE examen. Toen moest ik samen praten met een Italiaans meisje, ik dacht dat haar naam Samira was. Dat was wel gezellig. In de lunch pauze ben ik met Marieke, het Spaanse meisje die ik al eerder had ontmoet, een voor mij nieuwe Saudi-Arabische jongen en een vrouw uit IJsland gaan zitten in het park. Ik had bijna de hele pauze gesproken met de Saudi-Arabische jongen, hij was erg aardig. Vertelde dat hij geneeskunde aan het studeren was om een dokter voor kinderen te worden en had zijn rijbewijs waardoor hij elke dag naar school kon rijden. Daarna had ik weer de erg leuke les met de enthousiaste lerares. Dat was weer erg leuk! We moesten dit keer een artikel lezen uit de Times, een heel slecht geschreven artikel! Maar dat was wel erg leuk en grappig om daar met de groep mee te praten. Daarna was ik klaar, Marieke nog niet, maar toen hebben we voor zondag de excursie geboekt. We gaan de Jurassic coast toer doen. Ik ben benieuwd! Monica(uit Polen, zit af en toe bij mij in de klas) en de mensen waar zij mee omgaat gaan ook die dag die toer doen dus dat wordt denk ik wel gezellig. Toen dat geregeld was ben ik met de bus en te voet naar de surfschool gegaan. Daar heb ik voor zaterdag mijn eerste surfles geboekt, maar ik ga waarschijnlijk, maar ik moet nog even terugbellen, vrijdag mijn eerste les hebben na school, maar dan een privéles omdat een groepsles niet kon voor mij qua tijd na school. Dus daar heb ik ook nu al zin in. Daarna ben ik richting Bournemouth Square gelopen waar ook het grote reuzenrad staat en de pier is. Daar ben ik op mijn handdoekje op het strand gaan liggen, even lekker mijn boek lezen. Ik heb mijn boek bijna uit, nog 15 min te gaan! Om 17:30 werd ik gebeld door Marieke waar ik precies was, want zij en het Spaanse meisje zouden ook komen na school maar ze konden me niet vinden, ookal had ik foto’s van mijn locatie gestuurd. Dus toen ik naar hun ben gelopen zijn we daarna samen op het strand gaan zitten. Marieke wilde heel graag zwemmen, maar ik vond het helemaal niet zo warm. De IJslandse vrouw was ook bij ons komen zitten. Uiteindelijk zijn Marieke en het Spaanse meisje toch even gaan zwemmen. Het was wel even gezellig. De IJslandse vrouw liet me wat foto’s zien van haar kinderen en haar man die op haar insta profiel stonden, maar dat waren veel foto’s zeg die ze op haar account had staan!! Terwijl ze 50 is dan zou je toch verwachten dat ze minder actief foto’s gaat plaatsen, zelfs selfies! Daarna zijn we allemaal naar huis gegaan. Mijn bus stond al bij de halte, onderweg ben ik even uitgestapt om langs de Lidl te gaan en even later was ik op de volgende bus naar huis gestapt. Nu net gegeten en gedoucht. Lekker het zand weer van me af! We aten vandaag lekkere groente met een zelfgemaakte aardappel puree, die was ook erg lekker! Maar het vlees was echt keihard, bijna een steen! Hahaha. Dus dat had ik maar even sniekie weggegooid toen ik de rest op had. Nu even relaxen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active